nuffnang ad

Friday, 2 November 2012

Wahai cuti~


Assalamualaikum.

Perghh. tajuk macam tajuk lagu je. hikhok. -

Sape tengah cuti skang ni,angkat hidung cepat! *sape yang buat btul2,bagus :D*
best ke cuti? Well,dulu aku rasa best. Ye lah, cuti beb! Bapak best! Bangun pagi waktu TENGAHARI. Pulak tu payah gi kelas. Lagiiiiiii heaven! Lagi-lagi budak palam macam aku ni. Perghhh. Best oiii. Tak payah susah2 nak daki tangga yang konon2 nak lawan tangge batu caves tu haa. 


   haaa. ni ha,tangga tu. :p

Tapi kan, skang ni aku rase boring tahap dewa tau. Dewa pon tak boring tahap aku ni. =="

Kau tengok ni kronologi *betul ke bende ni namenye?lantak,ade aku kesah?* hidup aku time cuti.

bangun--->makan--->basuh pinggan( ye,tugas aku kat rumah ni basuh pinggan.ape,ingat aku biawak hidup ke kat umah ni?)---> golek2 depan tv--->tido--->online( makanan ruji aku :D) --->makan malam---> online lagi! ---> tido. 


habaq mai kat aku. bosan ke tak bosan? tiap2 hari aku duk ulang rutin ni. bapak bosan beb. so sape2 yang ade kerja kosong tu,bagi la kat aku. kan best,kalau kite tidur pon dapat duit. keluar taik mate setitik,toingg jatuh seringgit dari langit. haaaaa. kan best? kan? kan? 

eh,kalau orang lain cuti. diorang buat ape ek? aku nakkkkkkkkk sangat tau. ade ke sespesies ngan aku? 

6 comments:

  1. selamat bercuti..btw,budak palam tu apa?xpaam la..heeheehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat bercuti? hurmm. insyaAllah azie akan selamat membuka kilang taik mata. :D
      palam tu singkatan untuk uitm puncak alam. tempat ni memang kat puncak n bukit bukau.that's why ade tangga mahaaaaaaaaa tinggi tu~

      Delete
  2. TERBAIKKKKKKKKKKK !!!!!! HEHE AZIE KITE DA KOMEN... ^^"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeeee linda sayang! Kenapa main komen entry lame ni?hahahah

      Delete

hai abang,kakak,adik yang ensem dan gorgeous. komen jangan tak komen ! ^_^